Politica Retur

Pentru noi este foarte important să fiți mulțumit de produsele achiziționate de la EcoRope. Dacă produsele nu sunt ceea ce v-ați așteptat le puteți returna în 14 zile de la data primirii coletului. Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Pentru începerea procedurii de returnare a produselor, va rugăm să completați formularul de mai jos. Pe baza datelor respective, vom trimite un curier la d-voastră pentru ridicarea coletului și rambursarea sumei datorate.

Produsele returnate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Nu trebuie să fie deteriorate sau uzate iar acestea prezintă aceeași stare în care au fost livrate;
  • Vor fi însoțite de toate accesoriile și consumabilele aferente și certificatul de garanție în original iar, dacă este posibil, produsele vor fi returnate cu ambalajul original
  • Nu vor prezenta urme de utilizare, montare, uzură, lovire, modificare sau consum, atât în cazul produselor cât și ale accesoriilor sau / și consumabilelor ce însoțesc produsele returnate;
  • În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, un singur produs va fi acceptat desigilat, restul cantității este acceptata doar dacă produsele sunt sigilate.

În funcție de opțiunea d-voastră, pentru produsele cumpărate care îndeplinesc condițiile de retur,  puteți alege compensare cu un alt produs / produse asemănătoare sau rambursarea sumei plătite. În cazul înlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, se va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, se va primi o rambursare până la compensarea în totalitate a valorii datorate.

Vom efectua această rambursare folosind un cont bancar indicat de către dumneavoastră !

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

  • Produsul a fost adus pe “comandă specială” . COMANDA SPECIALĂ  este definită ca fiind lista de produse comandată de către cumpărător și care nu se află în stocul EcoRope dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a unei plății în avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Specială.
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
  • Aparatele electrice care au fost montate, folosite și prezintă urme de utilizare intensă.

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).