Suntem întrebați deseori despre

Pot returna un produs care nu s-a ridicat la așteptările mele?

În decurs de 30 de zile de la facturare, poți returna sau înlocui un produs nedeteriorat și fără urme de utilizare. Produsul trebuie ambalat corespunzător împreună cu copia după dovada de achiziție și garanție iar noi o să trimitem un curier la d-voastră pentru ridicarea coletului. Pentru mai multe detalii, vă rugam să consultați pagina Retur și rambursare.

Cu ce frecvență se fac livrările?

Pentru produsele aflate în stoc, comenzile plasate până la ora 12:00, vor fi procesate și trimise în aceiași zi. Pentru comenzile plasate după ora 12:00 sau plasate în zilele de weekend / sărbători legale, procesarea și trimiterea comenzilor se va realiza în următoarea (pentru weekend și sărbători legale, prima) zi lucrătoare.

Care este perioada de garanție pentru produsele comercializate de către EcoRope?

Perioada de garanție pentru produsele achiziționate de la EcoRope este de 2 ani. În cazul în care în timpul perioadei de garanție găsiți defecte de calitate, vă recomandăm să ne contactați la datele existente pe site-ul nostru.

Pot obține o copie a facturii pentru achiziția realizată acum ceva timp?

Da. Facturarea aferentă comenzilor procesate, se realizează cu ajutorul unui program informatic iar trimiterea unei facturi emise anterior se poate realiza cu ușurință. Contactați-ne iar noi o să vă răspundem prompt.

Prețul produselor conține TVA?

Prețurile prezentate includ TVA (19%), prețuri care pot fi supuse diverselor reduceri sau promoții. Prețul este cel valabil la momentul emiterii comenzii și acesta nu include și cheltuielile de livrare.

Pot modifica comanda trimisă?

O comandă plasată nu mai poate fi modificată pentru adăugarea de articole noi, de același tip sau tip diferit. Pentru adăugarea unor produse noi, vă rugăm să ne contactați telefonic iar, în cazul în care coletul anterior nu a fost încă ambalat, noi vom modifica comanda manual.

Se poate anula o comandă deja realizată?

Da, cu condiția ca acel colet să nu fi fost ridicat de către curier. Sună-ne urgent și noi vom face tot posibilul să anulăm comanda dacă aceasta nu a fost încă preluată de curier. Ca referință, după ora 13:00 este deja târziu de a retrage coletul de la livrare.

În cât timp ajunge comanda?

Pentru produsele aflate în stoc, livrarea produselor se face în termen de maxim o zi lucrătoare de la data primirii comenzii iar, la d-voastră, coletul va ajunge in aproximativ 1 – 2 zile lucrătoare.

Ce să fac dacă am primit un produs defect sau comanda este incompletă?

Te rugăm să ne contactezi telefonic sau prin email în maxim 48 de ore de la primirea coletului, menționând comanda si neconformitatea respectivă. Noi o să investigăm dacă această problemă este din cauza noastră sau s-a produs în timpul transportului. În ambele situații, pentru care ne cerem scuze, vom identifica rapid o soluție. Dacă culpa ne aparține nouă sau transportatorului, vă vom înlocui produsul sau vă vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de către noi.

Nu ați găsit răspunsul?

Sună-ne sau scrie-ne în formularul de mai jos. Îți vom răspunde cu drag în cel mai scurt timp.

Trimite solicitarea